// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
aku rindu. T.T
Friday, June 24, 2011 | 1:32 AM | 3 Sweet Cupcake
Salam dan selamat pagi.

dah pukul 1.33 a.m rupanya.

tetiba tangan ni rasa nak menaip pulak. :)

aku rindu.

apa yang aku rindu tu ???

sangat rindu dengan suasana belajar dekat UiTM Segamat.huaaaaa!!!

rindu nak carik bahan-bahan tok buat assigment dengan rakan-rakan.

rindu hati tak tenang bila assigment tak siap lagi.

rindu mengelabah bila nak quiz or test.tp belaja nye tidak jugak.mengelabah lebih.HAHA !

rindu nak buat presentation.aku suke cakap kuat-kuat ! saja nak bagi satu kelas dengar .padan muka korg! HAHAHA!

rindu nak makan sama-sama ngan raka-rakan.

rindu nak borak-borak , gosip-gosip, luahan perasaan dan etc.

rindu nak belajar menjadi PEREMPUAN SEJATI. class khas yang dianjurkan oleh Cikgu Farhana.

rindu ikan keli makcik.

rindu kentang goreng makcik.

rindu Blok I a.k.a Setabak !

rindu nak main baling selipar dengan rakan-rakan.

rindu lepak-lepak dekat padang tu.

rindu bilik B 130 & B 159.

rindu beli makanan dekat UniMart.

rindu nak beli nasi goreng daging merah dekat benteng yang ada pakcik Doremon.

rindu main tenis dengan rakan-rakan.

rindu main basketball dengan rakan-rakan.

rindu nak tengak rakan-rakan bersilat dekat belakang BAIDURI.

rindu nak pusing-pusing 1 kampus sambil mencuci mata.

rindu nak pegi pasar malam.

rindu nak karaoke dengan rakan-rakan.

rindu berebut mesen basuh.

rindu bersihkan najis haiwan kesayangan di depan pintu.

rindu eyntan dan fatimah.

rindu ber-WET PARTY dengan rakan-rakan.

rindu berbuka puasa dengan rakan-rakan.

rindu dekat lecturer.

rindu gelak kuat-kuat dengan rakan-rakan.

rindu masak-masak tyme nak g sagil.

rindu ambil gambar bersama-sama macam lah esok punye esok tak boleh ambil gambar dah.

rindu nak gaduh-gaduh dengan rakan-rakan.

rindu selipar selalu putus .

rindu jatuh dekat Sagil.

rindu men makeup-makeup dengan mim.

rindu berebut ikan keli.

rindu jatuh mase awal sem 3.

rindu bahawasanya sem 3, aku da jatuh sebanyak 2 kali.

rindu part 1.
rindu nak lepak kat Hogward dgn syda n mim.

rindu nak tido dalam kelas.

rindu pegi kelas jalan beramai-ramai.

rindu jingga.


rindu nak buat assigment .

rindu nk lepak bawah Kolej Mutiara setiap kali lepas kelas.

rindu nak pakai baju merah , tudung merah.

rindu PTDI.



rindu amik pic dalam IT Lab.


rindu pakai baju kurung untuk hari Isnin dan Jumaat.


rindu nak amik pic gune camera bobby.

rindu padang depan BAIDURI.

rindu pergi Mersing dengan rakan-rakan.

rindu dekat kereta yang membawa mim, ada dan tika smpai ke MERSING.


Rindu nak berjubah hitam beramai-ramai.


Rindu jam maut Pn. Hafizah.

rindu pergi Sagil dengan rakan-rakan.


Rindu dengan warga-warga IS1103D.

rindu NAZUHA ALIAS.
rindu ATIQAH HASSANNUDIN.


rindu IZYAN SYAMIM.
rindu Nurul Suhada saffif .



rindu nak pakai baju punjabi eyntan.


rindu punye banyak sampai aku da tak boleh nak fikir da.


*koleksi gambar-gambar dari sem 1-sem 3. 1 perjalanan hidup yang sangat bermakna. tapi, demi mengejar cita-cita , aku tinggalkan mereka.tapi, mereka sentiasa dalam ingatan. insyaAllah.*

*kalau rajin, singgah la blog syda untuk lihat masa awal-awal berada di UiTM Segamat :-







*JOM SINGGAH BLOG MIM JUGA !









salam sayang dari aku.