// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
kenape saye perlukan seekor anak kucin?
Thursday, May 19, 2011 | 10:51 PM | 2 Sweet Cupcake

salam !

huh !

kucin oh kucin ....

kenape ngn kucin??

oh !

kerane aku pencinta kucin

sekarang dalam pencarian cinta si kucing.

*act siang td, patutnye da dpt ank kucin baru.tp bersebab kan sebab, tak dapat la ank kucin baru.sob.sob.*
;(

jadi , marilah ikuti sebab-sebab kenape aku perlukan seekor atau lebih anak kucing yang comel dan montel dan sehat !



1. aku pencinta kucin

2. aku bole jadi gyler tengok anak kucin yang comel2 seperti dekat link dibawah :-
(sila jangan menjerit kegembiraan dan tersenget kekerangan kalo bukak link tu oke! wlwpn aku begitu jua. muahahhaha !)

3. sayang-sayang aku iaitu kak long , momot dan berry da tua.

4. sayang-sayang aku da tak manje.

5. kucin baru bole jadi penyeri rumah tangga. (muaahhahha !)

6. kucin baru bole bagi semangat baru.

7. kucin baru bole nyanyi lagu baru and join club momot, kak long and berry. kan meriah tuh !

8. kucin baru comel. (kucin lame pon comel.saje nk menambah point.muahhaha)

9. cukup la tu.aku da tak tau nk bagi alasan ape. janji aku nak kucin baru !!!




Bukti momot da tua.tengok, gigi pon da tak de.ish2.

comel kan kan kan ?
budak-budak montel sedang tidur !

credit to : lovemeow.com