// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
APA !? Kene TAG lagi~ XD
Tuesday, February 8, 2011 | 9:13 AM | 0 Sweet Cupcake
Tag or Contest ??


mari-mari.
aku kene tag lagi dengan cik mimie chan kita..



1. Kontest blog cun.lawa.kemas


pagi-pagi , bila aku bukak blog aku ini , aku nampak sesuatu di chat-box.ouh.rupanya cik mimie telah meng-'tag' aku untuk join satu contest.jadi, jom join beramai2.


sila la rujuk syarat2 untuk nk sertai contest ni.
1. Mesti dan wajib Rakyat Malaysia
2. Semua jantina boleh di terima
3. Kene lah folow blog cik adik manis ni ------>Cik syuhada manis
4. siapa yang masuk boleh la tag rakan2 anda semua.

cepat sebelum tarikh tutup
30 march 2011.
Hadiah yang sgt lumayan akan di berikan for those who join this contest
Wang tunai berbentuk topup menanti anda:)


Saya nk tagged sahabat saya pulak
Fatimah

rasanya, sampai disini sahaja.jadi, kepada korang, mari r join oke !~



ok done. kite tgk siapa yang bertuah ok :)

salam sayang dari TUAN TANAH ~

:D