// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
aku terasa ingin menekan papan kekunci ini.boleh kan?
Wednesday, January 19, 2011 | 11:42 PM | 0 Sweet Cupcake


..assalamualaikum..

~phuh~

lame be-be-nor la kan aku x hup-date blog yg comel lg cute ni !


_____________________________________________________

1.
hidup aku skung just nice!

2.
bertambah nice sbb lg 1 mngu nk cuti raye cine !
(cm ko lak yg cine-nye ye atul hoi !)

3.
assgment melambak itu kemestian bg semua siswazah.maka, aku sikit pon tidak melatah.
:P

4.
skype itu wajib !

5.
FaceBooking itu selalu di-booked oleh aku. bgs kan , kan , kan ??

6.
aku pembaca blog yg tegar ! asal o9 je, wajib tuh. lg2 hup-date dr kwn2 ter-cayang!~

7.
EHEM ! jom folo ape yg aku dah lalui 3 minggu ni..

YUK !~

****************************************************************************

Tarikh-tarikh ber"makna" :-

-1/1/2011-

hati sedey , berat sbb kne pulang ke Kolej kesayangan . Semestinye Kolej Baiduri. Hot-to-Go u ols!
tp ! pang !~
pekare yg x diduga terjadi..tyme nga syok-syok angkut barang2 nk dibawa ke bilik ter-cayang,

tanpa disedari, kaki ku terpeleot . maka, jatuh-lah aku menyembah ke bumi..

pergh !

ayat..haha..xla menyembah sgt. jz ter-sujud kt jalan tar baiduri ni.koh-yah seluar mak taw tak !

(*da la seluar tu baru beli.huh.sedey !*) .

sbek la aku ni cool and wat xtaw pape.malu tu ade

jugak la. muahahhaha..kondisi luka kt lutut aku sgt santek oke ! terturis lutut aku..tajam btl jln

tar tu..kejam, kejam !! sy menci awk jln tar..xnk kwn awk.awk jahat.huh ! oke2.jgn emo sgt atul

syg.tabah taw.sbek ade bntuan. ni-no-ni-no-ni-no..



-9/1/2011-

untuk pertama kalinya , setelah aku hampir 1 tahun dekat UiTM Segamat ni, hari tu la 1st tyme

nye aku balik sndri ke kampus tanpa dihanta ayahanda n bonda..mereka bz..xpe..akk

paham..xde masalah !


-11/1/2011-

g Melaka bersama Syda , Mim n ........setelah 2 semester tertangguh impian nk ke sane,

akhirnya, termakbul jugak la kan..sadis sbb fatimah xdpt folo..xpe fatimah..t len kali kite g

same2 ea.. snyum? hehe..enjoy2..sgt best..



*********************************************************************

Itu sahaja buat masa ini.sekian.aku tengah kelaparan.sob.sob.sob.
:(