// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
.sy lapa.
Wednesday, December 15, 2010 | 10:23 PM | 0 Sweet Cupcake



salam 1 msia buat sume!~

hari ini, sy akan membalas tang yang ditujukan oleh fatemah!~

gembira bukan??

huahuahua..
XD

mari kita ikut soal sisat tersebut.jom!~


1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?

NYAWA
a.k.a
family saya!~
<3


2. Benda terakhir korang beli guna duit korang sendiri?

cream nixoderm
*oh.jelawat telah bermaharajalela
kt muke aku.tabah2.;( *

3. Dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

impian aku nk wt kt tepi pantai..wuuu!sgt romantik..xpon, kt taman..penuh dengan bunge rose..pergh! mmg wedding of the year la...

pang!mimpi ape ko atul oi???xde mknenye nk berpantai2 bagai oke..kt dopan umh ni jo la..hahahhha..



4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

layak ke aku bercinta???agaggaga..



5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

smpai syurga kan bang.kan kan kan... XD



6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

kekasih maksih..jmpe kat jabal rahmah nak syg???hahhaha..



7.novel/buku/majalah terakhir korang beli?
lafazkan kalimah cintamu..
banyak kali aku nges sbb novel ni..mari kita marah novel ni..hahhaha..


8. Apakah nama penuh korang?

rabiatul adawiyah binti othman



9. Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lagi mesra?

sy xtaw la sy rapat ngn sape.. oh!



10.Namakan orang yang betul-betul kamu nak jumpa dalam hidup?

my future husband. moge die bole pandu sy ke syurga yg abadi nanti.. :)



11. Adakah korang basuh baju sendiri?

basuh tu x la sgt.. mesen tu slalu la...hahhaa..



12. Dimana tempat yang betul-betul korang nak pergi?

broga hill

*msia penuh dgn tempat yg santek oke!*



13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

peluk pasti!~



14. Beritahu tiga perkara tentang orang yang tag korang?

nanti aku bgtaw..jeng jeng jeng.. :P




15. 5 benda korang sayang sangat dalam hidup korang?

1-nyawa
2-agama
3-deria yg dikurniakan Allah
4-mata(mcm la santek sgt mate kau tu atul oi.hahaha)
5- org yg aku syg.



16. 5 lagu korang suka dan selalu dengar?

da lame xdgr lagu.
.caye x??



17. Bila tarikh lahir korang dan korang sambut besday kat mana tahun lepas?

17 june..
tgk wayang , drag me to hell...sgt hell oke cite tu...hahhaha..



18. 7 orang blogger korang
nak tag?

mimie
azuita
wanie
izzatie
syda
azura
ema nekmah



19. Cerita sikit pasal blogger
pertama korang tag?

die bff saye!~die comey mcm saye.tp sy comel lg bnyk dr die..hahahha..





*askim msia mmg sodap.perise cendol lg tu.pergh!~*