// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
harimau malaya pasti menang!~(habes la kalo pihak seberang nmpk entry aku ni.muahha.)
Wednesday, December 29, 2010 | 10:43 AM | 0 Sweet Cupcake




salam 1 msia!~
muahah..
xpernah lupe 1 msia die tu an..
pastu, tajuk N3 punye la nk gempak, tp isik nye sgt mnyayat hati..kuang kuang kuang!~

pe2 pon, mekasih kpd fatimah kerana meng-tag akk ye!~

moh kite ikut kaji selidik pasal tag ini!~

yuk!~


Pernah tak anda rasa cool ?

cool la jgk..wlwpn xpkai cooler an..huahuahua.. :P



Upload wallpaper yang anda guna sekarang.



Cerita pasal wallpaper tersebut.


xde cite.aku plih sbb ia menenangkan mate aku.natural je.x ke gitu para hadirin n hadiran skalian??? ;P



Bila kali terakhir anda makan pizza

ade la 2 mgu yg lepas..ayahanda aku bawak pulang dr kota..eh..salah..kerja..agaggaga.. XD




Lagu paling terbaru anda dengar.

jerat percintaan by Dato' Ct Nurhaliza..oh..sungguh menyentap...hahhaha..




Apa yang anda lakukan selain menyelesaikan tag ini ?

ber-sms ngn si dia..wah2..da pndai de si dia ye atul..hahhaha..ber-facebooking..




Selain name sendiri anda dipanggil dengan panggilan apa ?

akak
atul
bea(intan sorg je pgl sy begitu.fira pon.ha.sape lg ek??)
adawiyah
adda


Tag lagi 5 orang.

mereke!ya mereke!~

wanie
mimie
izzatie
syra
jujue


Siapa blogger no 1 kepada anda ?

die bff sy..sy syg die.kami kenal da lame sgt2..since derjah 5-6 xclap..hope kite kwn smpai syurga ye syg!~muah..hahah..




Katakan sesuatu kepada orang no 5.

jue, aku akn merindui mu seperti aku merindui yg len2..harap, kite dpt bkwn smpai syurga.. ;)



No 3 ade hubungan dengan siapa ?

oh! sy xtaw..x smpt plak nk mgorek2 ni..hehehe. =P




Bagaimane pula dengan no 2.

mimie ku syg!~soklan yg mane aku ptt jwb ni??kalo soklan yg same cm kt ats nun, aku xtaw plak..t la aku korek2 ea..aggagaga..



Kata-kata cinta untuk orang no 4.

jgn lupe org msia!~jgn lupe blik msia jgk!~rindoo same kamu teramat2!!~




Beri 5 perkara tentang orang yang tag
  • rumate sy dr sem 1. :)
  • die jge memerangkap jr. sy dekat mtrix.kami dlu same mtrx.LONDANG
  • die sgt best!~
  • die pkai cermin mate.n slalu lupe mane die ltk cermin mate die..hehehhe..
  • tahniah sbb dpt DL!~


p/s: smpai disini shj pertemuan kita..len kali, kalo rajin , aku akn tulis lg yep!~
n lg 1, hope harimau malaya menang besar mlm ni..go msia go!~