// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
hari-hari-ku -di segamat!~
Sunday, July 4, 2010 | 12:32 PM | 2 Sweet Cupcake

*minah gemok n adik-nye yg gemok*


salam dan salam kepada semua n juga blog aku yg makin bersawang neh!~

lama gilak kot xupdate..yela , dok umah banyak lg kerjaan yg aku rase patut dibuat..ngee~.. seperti makan, tdo , tgk cite 09 , kua ngn kwn2, tgk tv..
haih, cne la badan x bertambah 'comel'..hakhakhak...
pe2 pon, aku skung da di"Segamat"
suke atau tidak , aku sudah ade kt cini..
ade sape2 xpuas hati??ahahha..ape jenis soklan gaknye 2 ea..ish3...

smpai je kt sni , aku dpt 1 aura yg mmg kuat gyler r..aura yg aku pasti fatimah , syda , mim n yg len2 pon taw la an...bg yg xtaw , meh aku bgtaw..
"AURA TIDO"..
mmg sgt2 kuat la..tp,tdo aku kt cni xla se-nyenyak n se-best tdo kt umh..
kalo kt umh , aku tutup mate sekali je, trus mimpi mcm2..
tdo kt cni, bnyk kali tutup mate pon, cm ni jo la..
xbrape nk tdo..mgkin 2 jgk sbbnye aku tdo bnyk kali kt cni(dlm 1 hari.mungkin itu hanya propa je kot)haahha..

___________________________________________________________

****RESULT LAST SEM****


hurm, xperlu diceritakan kot..amat la kebiasaan result aku 2..tp!!! aku amat bersyukur n Alhamdullilah sbb dpt result cm 2..thanx Allah!~
this sem , aku xnk la meletakkan harapan yg menggunung tp cukup la dgn azam aku yg ingin memperbaiki care stdy aku tuk achieve something yg better tok sem ni kan,kan, kan...
usha itu penting!~

___________________________________________________________

****Alamak, Fatimah telah menganugerhkan saya sebuah award!****



*amacam, cun x award ni??jgn jeles*

anda mesti memuji pemberi award.

thanx fatimah!!akk sgt menghargai award ni.terharu ni.nak nages rasenye..waaa!!!sob3..pe2 pon , mari kite berusha tuk sem 2 ni oke!!

.sila beri award kepada 10 blogger lain.
  • sape nk amik la!~
.anda mesti beritahu penerima award.

kepada sesiapa yg bce blog ni, sy mempersilakan untuk amik award ni..anda mmg bertuah!~congrats ya!~

.bagaimana anda boleh digelar blog yang best dan great.

sbb saya taw sy punye blog mmg 'cool' gyler!!(perahsan gyler nye ko atul.myampah nyah!~hahha)