// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
isolated from anything,everything n 'YOU'..
Saturday, January 16, 2010 | 7:16 PM | 8 Sweet Cupcake
salam.. =)

setelah tercampak dan terletak kt SEGAMAT ni selame 21 hari!(dekat nk sebulan ghupenye aku da bermustautin kt cni. (^_^)..
baru sekarang aku ade mud! nk melayan blog yg aku cintai! ni... =p
hehe...
teramat rindu nk menulis...
wlwpun,hasil tulisan ni tak la mendapat tepukan mahupun sorakan. =')
tp aku nk tulis gak..
kekekkekke!

pic yg kt atas 2,diambil tyme kt dlm bilik tutorial...
aku dengan gaye tersendiri,mengambil pic yg cun tanpa maksud tersirat tuh dekat switch ekon..
hurm..
xtaw la ape mknenye..
as i said b4 la kan..

*****MOOD SEKARANG*****

kene siapkan assigment dr En.Z. nk kene siapkan powerpoint.tp aku mempunyai kesusahan kerane laptop aku tidak mempunyai perisian tersebut.hurm.agak sedeh.tp,idop mst diteruskan.

****doakan saye menjadi seorang lecturer ya! =) ****


currently missing:
1- my ayah n ibu
2- (isi tempat kosong)
3- my katil kt bilik
4- my kengkawan
5- my momot n kak long
6- sumenye la yg b4 ni yg aku suke buat.


salam sayang dari aku,
rabiatul.adawiyah.
8.00p.m
sabtu
dlm bilik kt kolej baiduri
tengah kelaparan yg peratusnya hanya 39.7%
ta!