// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
teman baru (part 1)~
Sunday, October 11, 2009 | 3:32 PM | 0 Sweet Cupcake

harini,wan ajk g Nilai 3..
carik brg sikit..yela,sbtu depan,nk wt kenduri sikit..
wan kate,nk x nk,kne pg jgk..
aku dengan rela hatinye,ok je(aku mmg suke jln!)
so,g la nilai 3 ngn along..
besame 2 org lg adik ku yg mcm tot~
hehe..
gaduh je..
sekeh taw r..
n mse nk blik 2..
da bgtaw awl2 da..
yg nk singgah jj plak..
n mmg aku nk dptkan ape yg aku nk..
smpai sane..
ina plak wt hal..
nk mkn la bagai..
sekeh taw r..
da r nk cpt ni..
so,lps da bli kan die mknan..
die duk mkn ngn along kt arena..
aku n wan g market die..
tgk bahan2 yg diperlukan tuk wat laksam(anda taw?ini mkanan kesukaan ibu sy.tp sy sikit pon x suke)
pas da beli2 n byr..
aku ckp kt wan,nk beli donut..
cm bese,aku mmg da lame jatuh cinta ngn The Alien..
da boleh bau die dr jauh taw!haha..dahsyat sungguh kot aku ni..
smpai 4 ketul The Alien aku rembat..
siap suh indon 2 amik yg baru..
xnk yg die display..
da buruk..haha!
kejam x?tp pe2 pon, customer first right??an,an..
pas tuh,aku ajk la mereke2 ni pergi kedai sony..
ha..yg kt sblah MPH tuh..
semate2 nk dptkan teman baru.(ceh,ayat xbleh bla!)
mule2,plih lain..
pas tuh,nmpk len..suh plak apek 2 amik len..
smpai 3 kali tuka n tuka..
n sbek apek 2 cool..
senyum jeh..
hehe..
last2,aku da buat pilihan stelah deal ngn along aku..
n die ckp,ni ok la..
so,aku pon ambiklah yg itu..
suke22!

*setelah ditest2,sedap jgk bunyik die.cm okestra..haha..lebih sudah..tp mmg bez..


*actually bende ni ade dlm wishlist aku..alhamdulillah,termakbul jgk..