// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
cerita ceriti ari raye 2009 rabiatul adawiyah~
Thursday, September 24, 2009 | 8:37 PM | 0 Sweet Cupcake
raya datang lagi!

alhamdulillah
..besyukur sgt2..tahun ni, aku masih bernyawa untuk menyambut hari yg sungguh mulia ini..masih bernyawa untuk memohon 1000 kemaafan kepada kedua org tuaku..adik beradiku..sahabat-sahabatku..serta teman2 yg aku syg sgt2..siapa tahu,esk aku sudah tiada..meninggalkan segala keseronokan serta kemeriahan duniawi ini..yg bnyk memesongkan aku dr pencipta ku sendiri..hm..alhamdulillah..aku msuh mempuyai org tuaku yg sungguh menyanyanyi aku..sahabat2 yg sentiasa ingat mengingati..serta teman yg sentiasa menjadi peneman dikala sakit,sedih,gembira...aku berubah menjadi manusia yg lebih menghargai diri ku sendiri..
kpd sesiapa yg hntar msg raye,thanx la ea..n kbnykan nye no yg aku xknl..tp aku still bls..thanx semua..
kt cni,aku hanya ingin berkongsi sedikit sebanyak gambar raye aku..hehe..

hehe..pic dipagi raye..


pic ni wan teh kate cm budak2..hahha..


ni pic aku sekeluarga..
ibu n ayah sungguh gembira..
menutup kembali kesedihan tahun lepas..
aku bahagia..


pic kt bwh ni.sesi mintak maaf n duit raye..wink!


along aku..
lawak r..
n tdo ape??
haha.


ini angah aku..
mintak maaf , jgn x mintak..


ini siapa??
aku ler..
hehe..
aku tiap tahun..
skrip same je..
haha..
"mintak maaf bu."
haish..
xpe..
next year new skrip plak..

ini zuhai..
adik laki aku..
suke sgt baju ijau..
amik ko..
haha..


ini ina..
adk pompuan aku..



mereka kekuatan aku..
hm..


yg tengah2 tu,adk sedare ku..


amcm?
sempoi x??
haha..


faiq,aku,ibu n ina..


aku n wan..
slalu ni gdh ngn wan..
hhe..
sbb aku ni pemalaz..
haha..


sambutan hari lahir ina dipagi raye.spesel tuh!


dah 9 taon adik aku..
kire la lilin 2..
hehe..

aku yg mekap die..
haha..



bile la nk potong kek ni???


doa tyme..


skali potong ngn wan teh sbb wan teh nye bday pon bln 9..



aaaammmm..
hehe..



last but not least..
nk kongsi kegembiraan aku plak..
hehe..
hp sony aku da de kwn baru..
nokia merah 2..
nokia yg b4 ni masuk dlm bihun soto..
n ade 1 msg misteri yg membuatkan hp 2 terjatuh dlm bihun soto..
smpai skung aku xtaw ape msg itu..
haha..
baru beli sehari b4 raye..
ni pon atas dasar aku de 2 sim card..
tepuk tangan sikit..
hehe..

Labels: ,