// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
kita.aku.kau.kamu.kalian.
Monday, June 29, 2009 | 10:34 PM | 0 Sweet Cupcake
yAAhhhOOOO!
(tiada kata yg dapat digambarkn melainkan gambar2 ini)


love this pic..
bbuuuttttt..
aku agak gewdix la plak!
ahhahah...

org terencat btl..
hahahhaha!!
ha..
tyme ni da knyg xsilap..
2 yg epy semacam..
^.^


hehe

tyme jln pon leh tido ke cik atul????
haiya!
haha..
dan sebenarnya,juju nk amik pic die sorg..
tp aku yg gyler cmre, ttp nk pose..
n ni lah hasilnya..
tada!


cak!
itu mungkin apa yg diperkatakan oleh juju..
sapa taw kn...


ngn wani!!
hehe..
sian die kene bwk beg aku..
sbb aku kene angkat bakul yg berat ..


sape la xknl minah sblah aku ni..
hehe..


mimie sudah smpai!!
jom take a pic!
scenery yg xbagus la..
hm..
tong sampah, tong sampah..
but..
still peace!




hahha...lawak2...
pe kene la aku ni..
mimi la aja..
tp sweet kn..
like kt oversea plak..
hihihi..
^^



ini adalah rumah tumpangan kami..
yg penting skali...
"kami xbekasut"
ade kene mengene ke???!
plik2..
hehe..
suke2..




aku knape ea????
xleh nk buang peace 2..
hm..
lantak la..
totally, that is me!
ok!



kamu melihat apa itu wani??
ada semut ya>>
hehe..



ooppssss!
terkantoi sudah..
hehe..
xbekasut rupenye minah atul ni..
ish2..
sian shira..
kene bwk bakul aku 2..
sbek ringan..
hehe..
thanx shira!

hahahhaahhaha!!!
bajet ayu la 2..
da la mate sembap..
hehe..
wat ever la kan..
janji enjoy!!

ngn juju!!!
actually..
sbb g tmn ni pon , base on juju idea..
die nk sgt habiskn mase die ngn ktorg b4 die msuk blaja kt UPSI..
sedeh2...
but what ever it is,life have to move on gurl!
aku taw ko gembira disane!

Mekah?
New York?
Tokyo?
Jakarta?
Manila?
wherever it is, peace!
hehe



bajet nk terbang la 2..
hehe..


wif shira..
pic ni, wani yg amik..
hehe..
thanx wani!

hahahha!
tah ble la aku leh buang sindrom 'peace' aku 2 ea??
hm..
sume da ayu2, aku lak wt peace..
spoiler btl..
xpe22..
^^

muke ceria je!


senyum!
aik shira?
hehe..

ade kelainan pada pix ni kn,kn,kn,kn?

dan sebenarnya...
aku nk bwk reket ni..
tp,aku xtaw cne leh lupe..
hehe..
da tua ko..
xpe la..
lgpn, mse kt sane berangin..
so xleh nk men pon...
sbek..
phuh~


Labels: