// Strawberry Cupcake


Hello World! Im rabiatul . thanks for visiting my blog :D


► My Biography
► My Friends
► My Diary




Older Post | Newer Post
menharapkan keajaiban berlaku~
Thursday, May 21, 2009 | 12:14 AM | 0 Sweet Cupcake

hm...

bkn aku seorg yg tidak besyukur..

tetapi,sbg insan yg sudah berusha..

aku sering mahukn sesuatu yg lebeh dlm idop aku..

harapan aku benar2 tinggi terhadap sesuatu..

tp,pabila aku sudah jauh meninggalknye..

terase mcm de batu mghmpap pale aku ni...

hm..

itu la kehidupan..

tawakal...

redha...

doa...

n yakin pada diri sndri...

aku xtaw la pe yg aku tulis ni..
tp ia lahir dr hati yg berkecamuk ini...
hati yg rase cm nk meletup..
hati yg menyimpan 1001 perasaann..
kasihan hati ini..
menjadi tmpt simpanan bhan yg tidak spatutnya..

tetapi..
mengharapkn keajaiban juga tidak penting..

sbagai umat islam..

kita harus redha dgn qadak & qado' Nya...

YaAllah,bantu lah hamba Mu ini..